главна¤ добавить реферат оценить

Ќайти: на:

—писок работ по политологии:

—качать реферат (20Kb)

ƒипломатична академ≥¤ при ћ«— ”крањни

 

–еферат

 

–озробка методолог≥њ створенн¤ спри¤тливого ≥м≥джу ”крањни

¬веденн¤

ћи живемо у час колосальних зм≥н, людська думка п≥дн¤лас¤ до позахмарних висот, промислова, технолог≥чна революц≥њ зм≥нили сферу людського бутт¤, наповнили њњ новим зм≥стом. ќсобливий зм≥ст прийн¤ли м≥жнародн≥ в≥дношенн¤. јле незважаючи на вс≥ дос¤гненн¤ прогресу, людина залишаЇтьс¤ ≥стотою, ≥з псих≥кою ¤ка укладалас¤ не одне тис¤чор≥чч¤. «а цей пройдений шл¤х у њњ гармон≥йно вт≥лилось ≥ прагненн¤ до новий, нев≥домому ≥ консерватизм, в≥дмова в≥д забобон≥в ≥ неуцтво. ” нових умовах людина боретьс¤ тим часом що њй хочетьс¤ дос¤гти ≥ тим, чого вона неусв≥домлено боњтьс¤. як показують досл≥дженн¤ в психолог≥њ, сприйн¤тт¤ св≥ту людиною Ї н≥чим ≥ншим, ¤к сприйн¤тт¤ образу ≥ побудова власноњ модел≥ св≥ту, зручноњ ≥ сприйманоњ даною людиною. “аким чином, зовн≥шн¤ у¤ва Ч ≥м≥дж, Ї основою миро- сприйн¤тт¤ людини. ѕон¤тт¤ ≥м≥джу ¤к окремого пол≥тичного л≥дера, так ≥ крањни в ц≥лому нерозривно пов'¤зано з так називаним пол≥тичним маркетингом. ƒумають, що пол≥тичний маркетинг з'¤вивс¤ в —Ўј 50 рок≥в тому, коли ≈йзЇнхауер першим ≥з претендент≥в на посаду президента приб≥г до послуг рекламного агентства.

ѕол≥тичний маркетингЧ це не безсистемна аг≥тац≥¤ ≥ пропаганда чи реклама, що не прикрашаЇ. ѕол≥тичний маркетинг Ч це розумне, коректне ≥ ц≥леспр¤моване ви¤вленн¤, п≥дкресленн¤ ≥ демонстрац≥¤ р≥зноман≥тним соц≥альним ≥ нац≥ональним групам саме тих реальних ¤костей ≥ г≥дностей л≥дера, до ¤ких ц≥ групи пред'¤вл¤ють особливий ≥нтерес. “обто основною задачею пол≥тичного маркетингу Ї створенн¤ ≥ п≥дтримка ≥м≥джу об'Їкта.

≤снуЇ множина наук, що допомагають роз≥братис¤ в досл≥джуван≥й нами проблем≥, основними з них Ї Ч психолог≥¤, що вивчаЇ мотиви ≥ поводженн¤ людини ≥ соц≥олог≥¤ Ч разгл¤даюча людину ¤к У≥стоту соц≥альнуФ; а так само теор≥њ систем, комун≥кац≥й ≥ власне public relation. ƒана робота буде розвита в рамках цих теор≥й ≥ носити б≥льше концептуальний н≥ж практичний характер.


 

“еоретичн≥ ≥ методолог≥чн≥ основи

Ћюдина маЇ розвиту Увнутр≥шню системуФ (псих≥ку), а так само вона спроможна орган≥зовувати, впливати ≥ н≥велювати Узовн≥шн≥ системиФ, причому можливий ≥стотний вплив зовн≥шньоњ системи на внутр≥шню ≥ навпаки (людина створюЇ реч≥, реч≥ впливають на людину). Ћюдина ¤к в≥дкрита системасприймаЇ вплив зовн≥шнього середовища, субл≥м≥ру¤ цей вплив у в≥дпов≥дну реакц≥ю п≥сл¤ Упереломленн¤Ф у Увнутр≥шн≥й систем≥Ф. “ому що впливи зовн≥шнього середовища мають занадто велике дл¤ сприйн¤тт¤ к≥льк≥сть елемент≥в, то псих≥ка виробила своЇр≥дн≥ захисн≥ механ≥зми у вид≥ ранжируванн¤ найб≥льше важливих вплив≥в, под≥ли цих вплив≥в по каналах сприйн¤тт¤ ≥ наприк≥нц≥ ф≥льтрац≥ю. ћожна назвати цей процес, диференц≥ац≥Їю д≥йсност≥ ≥ побудови ст≥йких моделей Ч шаблон≥в. ÷е, на м≥й погл¤д, обумовило по¤ву Уп≥дсв≥домост≥Ф.

“ак само властив≥стю св≥домост≥ (що маЇ основою Ч лог≥чний метод) Ї визначенн¤ меж об'Їкт≥в так називаного Ч Уреального св≥туФ. ¬арто сказати, що вид≥ленн¤ об'Їкта ≥ визначенн¤ його основних властивостей, обмежують його значенн¤ ≥ часто розривають зв'¤зок з ≥ншими об'Їктами, що позначаЇтьс¤ ¤кщо не на властивост¤х цього викресленого об'Їкта, те хоча б на визначенн≥ його сут≥. як сказано у ф≥лософському трактат≥ ƒао де цз≥н:

Уƒао[1] , що може бути виражено словами, не Ї пост≥йне ƒао. ≤м'¤, що може бути названо, не Ї пост≥йне ≥м'¤.Ф

ћисленню людини властива контрастн≥сть, легше сприймати ≥ пор≥внювати УчорнеФ ≥ Уб≥леФ.

У оли ус≥ в ѕ≥днебесноњ д≥знаютьс¤, що добре Ї добром, виникаЇ ≥ зло. “ому важке ≥ легке створюють один одного, попереднЇ та наступне випливають друг за другом.Ф

ќсобливост≥ сприйн¤тт¤ й анал≥зу вплив≥в зовн≥шнього середовища породжують таке пон¤тт¤ ¤к тип. ќсновними типами Ї ≥нтровертивнийекстравертивний[2]. ÷е загальн≥ типи ≥ вони в≥др≥зн¤ютьс¤ напр¤мком њхнього ≥нтересу, у першому випадку на внутр≥шню структуру об'Їкта ≥ зв'¤зки, у другому Ч на зовн≥шню форму ≥ процеси. ≤снують ще чотири функц≥ональних типи, але у св≥т≥ њхньоњ специф≥чност≥ розгл¤датис¤ не будуть. ÷е ≥стотний момент ¤к дл¤ розум≥нн¤ будь-¤коњ под≥њ, так ≥ дл¤ моделюванн¤ бажаноњ реакц≥њ.

Ѕеручи до уваги те, що людська псих≥ка формувалас¤ довгостроково час, можна припустити, що ≥ псих≥чн≥ процеси ≥ саме сприйн¤тт¤ так само еволюц≥йне зм≥нювалис¤.

ѕ≥дсв≥домий розвиток розуму в до≥сторичну епоху наших древн≥х пращур≥в, псих≥ка котрих ще не далеко п≥шла в≥д тварин. УЌезм≥рно древн¤ псих≥чна матер≥¤ утворить основу нашого розуму. “ак у ньому скреслились колективн≥ у¤вленн¤, у¤ви ≥ м≥фолог≥чн≥ сюжети.Ф[3] ” такий спос≥б можна ввести ще одне пон¤тт¤ Ч архетип. ¬ажлив≥сть його пол¤гаЇ в тому, що за час еволюц≥њ у форм≥ архетип≥в формувалис¤ значн≥ (¤к по своЇму зм≥ст≥, так ≥ по пер≥од≥ д≥њ) образи под≥њ, образи значенн¤.

≤стотною складовою псих≥чних процес≥в Ї символ. —имволи бувають двох тип≥в: природн≥ Ч вар≥ац≥њ основних архет≥пних у¤в ≥ утворен≥ Ч привнесен≥ культурою. ¬икористанн¤ символ≥в Ї потужним чинником впливу на соц≥альн≥ процеси.


 

ћетодолог≥¤ побудови модел≥

ƒл¤ дос¤гненн¤ бажаного результату необх≥дно точне плануванн¤, ресурси ≥ методи реал≥зац≥њ план≥в. Ќижче розгл¤нут≥ складов≥ створенн¤ ≥ реал≥зац≥њ модел≥.

 

ѕроцес прийн¤тт¤ р≥шень

ƒл¤ побудови модел≥ в≥зьмемо метод прийн¤тт¤ р≥шень, що складаЇ з таких елемент≥в: плануванн¤, орган≥зац≥¤, мотивац≥¤, контроль(див. малюнок 1).

Ќа р≥вн≥ плануванн¤ визначаютьс¤ стратег≥чна≥ тактичн≥ц≥л≥, вид≥л¤ютьс¤ необх≥дн≥ процеси, складаЇтьс¤ бюджет. Ќа цьому р≥вн≥ визначаютьс¤ основн≥ параметри формованоњ системи або процесу, а так само можлив≥ альтернативн≥ р≥шенн¤. ” ¤кост≥ ц≥лей можна вибрати так≥:

q       ƒос¤гненн¤ доброзичливост≥ Ч сюди входить створенн¤ доброзичливого в≥дношенн¤ громадськост≥ до д≥¤льност≥ орган≥зац≥њ або особи з метою забезпеченн¤ нормального функц≥онуванн¤ ≥ розширенн¤ д≥¤льност≥,

q       «бер≥ганн¤ репутац≥њ Ч узгодженн¤ ¤ких-небудь д≥й об'Їкта ≥з сусп≥льними традиц≥¤ми, п≥двалинами; запоб≥ганн¤ небажаних насл≥дк≥в,

q       ¬нутр≥шн≥ в≥дношенн¤ Ч використанн¤ ≥м≥джу дл¤ створенн¤ усередин≥ об'Їкта (у сп≥вроб≥тник≥в орган≥зац≥њ) почутт¤ в≥дпов≥дальност≥ ≥ зац≥кавленост≥ в справах кер≥вництва.

ќрган≥зац≥¤ ¤вл¤Ї собою процес ≥мплементац≥њ запланованого ≥ припускаЇ так≥ складов≥: визначен≥ на р≥вн≥ плануванн¤ структури, що повинн≥ вт≥лювати плани (орган≥зац≥њ, асоц≥ац≥њ, ≥нституц≥њ, ком≥тети), реал≥зац≥¤ визначених процес≥в ≥ зв≥сно ж використанн¤ ресурс≥в.

ћотивац≥¤, у даному випадку може бути ¤к бажанн¤ дос¤гти визначених результат≥в, прагненн¤ до зм≥н, усв≥домленн¤ визначених вигод, можливих при реал≥зац≥њ проекту.

 онтроль Ї важливоњ складовоњ, тому що в≥н Ї елементом зворотноњ зв'¤зок. ¬≥н необх≥дний дл¤ коректуванн¤ д≥й, дл¤ позначенн¤ небажаних дл¤ даного процесу вплив≥в.

 

 

 

 

 

 


ћалюнок 1 ћетод прийн¤тт¤ р≥шень.

 

—творенн¤ образу

—творенн¤ або точне створенн¤ обТЇкта у¤ви припускаЇ що даний образ буде ун≥кальним, але в той же час асоц≥йованим ≥з позитивними у¤вами минулого (тобто що д≥знаЇтьс¤). ”¤ва повинна мати визначене Унаповненн¤Ф, Уфарбуванн¤Ф (те, що буде залучати). –екомендуЇтьс¤ можливим застосувати метод уз¤тий з об'Їктоно- ор≥Їнтованого програмуванн¤. ќсновн≥ постулати ¤кого:

—падкуванн¤Ч властив≥сть, завд¤ки ¤к≥й один об'Їкт передаЇ ≥ншому (породжуЇ) де¤ку сукупн≥сть властивостей, залишаючись в ≥Їрарх≥њ ¤к попередник (УбатькоФ),

ѕол≥морф≥змЧ можлив≥сть зм≥ни де¤ких властивостей об'Їкта, породженн¤ п≥дтип≥в в≥дм≥нних по характеристиках в≥д Убатьк≥вськогоФ, початкового об'Їкта,

≤нкапсул¤ц≥¤Ч вкладен≥сть у пон¤тт¤ об'Їкт його основних характеристик ≥ ≥манентних зв'¤зк≥в, що вид≥л¤ють його з р¤ду под≥бних об'Їкт≥в.

ƒосл≥дженн¤

”творюваний ≥м≥дж повинний базуватис¤ на ≥деалах ≥ чеканн¤х ц≥льових груп, тобто тих суб'Їкт≥в, на ¤ких в≥н повинний впливати (принцип ринковоњ економ≥ки: попит породжуЇ пропозиц≥ю).

 

‘ормулюванн¤ обмежень ≥ критер≥њв

¬иход¤чи з того, що ресурси матер≥ального св≥ту обмежен≥, а потреби ≥ можливост≥ њхн≥й застосуванн¤ Ч безмежн≥, то необх≥дно враховувати це при постановц≥ ц≥лей ≥ тим б≥льше при реал≥зац≥њ. Ќеобх≥дно сп≥вв≥дносити витрати (силу на вход≥)в≥д результат≥в (сила на виход≥). “ак само, можуть бути й ≥нш≥ обмеженн¤ так≥ ¤к ≥деолог≥чн≥, культурн≥, рел≥г≥йн≥ й ≥сторичн≥ розходженн¤.

 

¬и¤вленн¤ альтернатив

Ќа стад≥њ формуванн¤ ≥м≥джу виробл¤Їтьс¤ визначене число р≥шень, що в≥др≥зн¤ютьс¤ по де¤ких параметрах. ÷е в≥дбуваЇтьс¤ в сл≥дств≥ того, що та сама ц≥ль може розум≥ти дек≥лька шл¤х≥в њњ дос¤гненн¤. “ак само це необх≥дно дл¤ вибору найб≥льше привабливого вар≥анта.

 

ќц≥нка альтернатив

Ќа даному етап≥ отриманий список альтернатив оц≥нюють один з одним. ћожна застосувати пор≥вн¤льно- типолог≥чний п≥дх≥д. ƒл¤ оц≥нки застосовують наб≥р критер≥њв у визначен≥й ≥Їрарх≥њ.

 

¬иб≥р

¬иб≥р Ч перевага одн≥Їњ з альтернатив, що в≥дпов≥даЇ найб≥льше важливим критер≥¤м.

ѕри створенн≥ ≥м≥джу ¤к особистост≥, так ≥ орган≥зац≥њ використовуютьс¤ стандартн≥ прийоми переконанн¤ ≥ всел¤нн¤ в ≥нформац≥йних процесах. јле Ї ≥ специф≥чн≥, властив≥ саме цей д≥¤льност≥ прийоми:

q       Уприклеюванн¤ ¤рлик≥вФ (н.п. американський стиль житт¤ ≥ т.д.),

q       Ус¤юче узагальненн¤Ф, що складаЇтьс¤ в позначенн≥ об'Їкта узагальненим ≥м'¤м, що несе позитивне фарбуванн¤ (зах≥дна демократ≥¤, атлантична сп≥вдружн≥сть),

q       УтрансферФ Ч пол¤гаЇ в спонукуванн≥ до асоц≥ац≥њ об'Їкта з ≥ншим об'Їктом, що маЇ ¤вну репутац≥ю або престижну ц≥нн≥сть (учасник коал≥ц≥њ),

q       Усв≥дченн¤Ф Ч Ї приведенн¤м оц≥нного висловленн¤ особистост≥, що волод≥Ї необх≥дною репутац≥Їю стосовно об'Їкта,

q       Уперетасуванн¤Ф Ч доб≥р ≥ тенденц≥йне п≥дношенн¤ аудитор≥њ т≥льки позитивних факт≥в,

q       Уфургон з оркестромФ Ч спонукуванн¤ аудитор≥њ прийн¤ти пропоновану ц≥нн≥сть, оск≥льки н≥бито усе в дан≥й соц≥альн≥й груп≥ розд≥л¤ють њњ ("в≥с≥м ≥з кожних дес¤тьох процв≥таючих американц≥в... ").

 

¬иконавц≥

 оли визначен≥ ц≥л≥ ≥ методи, тод≥ визначаЇтьс¤ орган≥зац≥¤ Увиконавц≥вФ, тобто п≥д д≥¤льн≥сть створюЇтьс¤ структура, що спроможна ефективно д≥¤ти (адаптивна структура). ” ¤кост≥ найб≥льше прийн¤тноњ структури можна вибрати матричну. ” основ≥ матричноњ структури Ч орган керуванн¤, що створюЇ п≥дпор¤дкован≥ структури по особливих ознаках (проектам). ” такий спос≥б ц≥л≥ що зм≥нюютьс¤, внос¤ть коригуванн¤ в структуру що отже п≥двищуЇ ефективн≥сть ≥ можлив≥сть дос¤гненн¤ њх.

 

÷≥льов≥ групи

÷≥льови групив даному випадку Ч це т≥ групи (сформован≥ по визначених критер≥¤х), на котрих необх≥дно направити вплив ≥м≥джу, власне дл¤ них ≥м≥дж ≥ створюЇтьс¤. ѕравильне визначенн¤ ц≥льових груп значно п≥двищуЇ можлив≥сть дос¤гненн¤ ц≥лей ≥ зб≥льшуЇ Ув≥ддачуФ. ћожна вид≥лити так≥ чинники окресл≥ваючи т≥ або ≥нш≥ ц≥льов≥ групи:

q       —тратег≥чний чинникЧ ≥стотно важлив≥ проблеми, р≥шенн¤ котрих можливо т≥льки з визначене ц≥льовою групою (н.п. питанн¤ безпеки, пол≥тичного й економ≥чного сп≥вроб≥тництва).

q       √еограф≥чний чинникЧ досить великий вплив маЇ цей чинник тому що географ≥чна близьк≥сть (кордони) маЇ велике значенн¤,

q       —оц≥альний чинникважливий у св≥тл≥ теор≥њ стратиф≥кац≥њ ≥ транснац≥ональних в≥дношень,

q        ультурний чинникможе виступати ¤к об'Їднуючий так ≥ ¤к що роз'ЇднуЇ,

q       ≤сторичний чинник. «агальна ≥стор≥¤, союзництво або протисто¤нн¤ в минулому.

 

 омун≥кац≥йн≥ процеси

“ому що ≥м≥дж результат псих≥чноњ д≥¤льност≥ матер≥альна у¤ва, що прийн¤ла, ≥ нужденний у переведенн≥ його знову в псих≥чну сферу (доведенн¤ до адресата), те дуже важливим стають комун≥кац≥йн≥ процеси. ќсновною моделлю комун≥кац≥йного процесу Ї: формуванн¤ пов≥домленн¤, виб≥р каналу ≥ самого адресата.

¬≥д правильного вибору й орган≥зац≥њ комун≥кац≥њ залежить дос¤гненн¤ ц≥л≥ взагал≥. Ќеобх≥дно враховувати ще так≥ чинники ¤к УшумиФ ≥ УперешкодиФ. УЎумиФ - це природн≥ перекручуванн¤ утриманн¤ пов≥домленн¤, част≥ше усього через проблеми семантики або ≥стотних розходжень сприйн¤тт¤ адресата й адресанта. УѕерешкодиФ - це спр¤мован≥, спец≥ально створен≥ перешкоди (створен≥ супротивниками, конкурентами).


 

—творенн¤ ≥м≥джу ”крањни

” сучасних умовах, ≥з проголошенн¤м незалежност≥, перед нашою державою п≥двелас¤ велика к≥льк≥сть проблем. Ќаш≥й держав≥ прийшлос¤ почати будувати в≥дношенн¤ з ≥ншими державами ≥з самого початку (не маючи достатнього досв≥ду). ” зв'¤зку з цим, проблема ≥м≥джу ”крањни маЇ велике значенн¤. ¬≥дсутн≥сть усто¤ного ≥м≥джу маЇ ¤к позитивн≥ так ≥ негативн≥ сторони. ” ¤кост≥ позитивних момент≥в Ч можлив≥сть конструюванн¤ спри¤тливого ≥ зручного дл¤ держави ≥м≥джу; ”крањна, за часи перебуванн¤ в склад≥ —–—–, не маЇ негативних в ≥сторичному план≥ д≥й. ƒо негативних момент≥в можна в≥днести те, що у¤вленн¤ про нашу державу мають суперечливий ≥ стих≥йний характер.

 

¬нутр≥шн≥ перем≥нн≥

ќсновн≥ напр¤мки зовн≥шньоњ пол≥тики ”крањни. ” декларац≥њ про державний суверен≥тет ”крањни 16.07.1990 проголошуютьс¤ 3 основних принципи:

q       Ѕез'¤деpн≥сть,

q       Ќейтрал≥тет,

q       ¬н≥блоков≥сть.

ўо стосуЇтьс¤ без'¤деpн≥сть, те ”крањна уже вивела (1.06.1996) ус≥ ¤дерн≥ боЇголовки на територ≥ю –ос≥њ, ¤к ≥ передбачало тристоронню угоду ”крањни, –ос≥њ ≥ —Ўј. ÷е Ї позитивним ≥ можливо ключовим моментом у новому ≥м≥дж≥ ”крањни. ÷им можна п≥дкреслити миролюбство ≥ пол≥тику в≥дмови в≥д сили.

ўо стосуЇтьс¤ нейтральност≥ ≥ вн≥блоков≥сть, те тут питанн¤ трохи складноњ. —п≥вроб≥тництво з Ќј“ќ(У’арт≥¤ про особливе партнерствоФ) не рахуЇтьс¤ ¤к приналежн≥сть до блока, але у свою чергу така вн≥блоков≥сть ≥стотно впливаЇ на безпеку.

 онцептуальн≥ основи зовн≥шньоњ пол≥тики ”крањни викладен≥ в постанов≥ ¬еpховной –ади ”крањни "про основн≥ напр¤мки зовн≥шньоњ пол≥тики ”крањни" 2.07.93. ќсновн≥ пункти:

”крањна засуджуЇ в≥йну ¤к знар¤дд¤ зовн≥шньоњ пол≥тики;

”крањна не пред'¤вл¤Ї територ≥альн≥ претенз≥њ до ≥нших крањн ≥ не визнаЇ територ≥альних претенз≥й в≥д ≥нших держав;

”крањна виступаЇ проти присутност≥ ≥ноземних збройних сил на своњй територ≥њ.

ѕр≥оритети зовн≥шньоњ пол≥тики. ƒвосторонн≥ в≥дношенн¤:

q       ѕрикордонн≥ держави Ч стратег≥чн≥ партнери,

q       ƒом≥нанта двосторонн≥х в≥дношень ≥з –ос≥Їю,

q       ¬≥дношенн¤ з≥ —Ўј (стратег≥чно важлив≥),

q       ¬≥дношенн¤ з державами членами ™—.

«овн≥шн≥ перем≥нн≥

—тратег≥чн≥ напр¤мки можна розд≥лити на чотирьох групи:

1.         рањни ™вропейськоњ —п≥вдружност≥,

2.        —Ўј,

3.        –ос≥¤,

4.        ƒержави колишнього соц. табору.

Ќаше прагненн¤ в ™вропейськ≥ структури п≥дтримуютьс¤ державами учасниками. ¬ажливими чинниками впливающ≥ми на в≥дношенн¤ цих держав до ”крањн≥ Ї: демократ≥¤, стаб≥льне пол≥тичне положенн¤, економ≥чний розвиток, розвиток правосв≥домост≥.

¬≥дпов≥дно до стратег≥њ нац≥ональноњ безпеки—Ўј можна вид≥лити так≥ пр≥оритети: демократ≥¤, ринкова економ≥ка, правова держава, права людини, скороченн¤ ≥ сп≥вроб≥тництво у в≥йськов≥й сфер≥.

Ќижче приведен≥ ключов≥ положенн¤ з допов≥д≥ про стратег≥ю нац≥ональноњ безпеки —Ўј.

У¬с≥ американськ≥ стратег≥чн≥ ц≥л≥ Ч в≥д забезпеченн¤ процв≥танн¤ нац≥њ до подоланн¤ глобальних погроз наш≥й крањн≥ ззовн≥ служать ≥нтересам розширенн¤ числа демократичних держав ≥з ринковою економ≥кою. “ому пол≥тика стосовно нових демократичних держав в ≥нтересах збер≥ганн¤ њх ¤к демократ≥й, прихильних ≥де¤м ринковоњ економ≥ки дотриманню прав людини, Ї найважлив≥шою частиною стратег≥њ нац≥ональноњ безпеки.

Ѕ≥льш н≥ж 20 крањн у —х≥дноњ ™вроп≥, що був –ад¤нському —оюз≥, Ћатинськоњ јмериц≥ ≥ —х≥дноњ јз≥њ за минул≥ 10 рок≥в провели в≥льн≥ вибори ≥ створили демократичне товариство на конституц≥йн≥й основ≥.

ѕершим ≥ найб≥льше важливим елементом нашоњ стратег≥њ в ™вроп≥ повинне бути забезпеченн¤ безпеки шл¤хом п≥дтримки на належному р≥вн≥ в≥йськового потенц≥алу ≥ зд≥йсненн¤ сп≥вроб≥тництва. ’олодна в≥йна зак≥нчилас¤, але небезпека в≥йни збер≥гаЇтьс¤.

” той час ¤к ми проводимо роботу з зм≥цненню нашоњ економ≥ки, ми повинн≥ одночасно розум≥ти, що, допомагаючи проведенню ринкових реформ у молодих демократичних державах —х≥дноњ ™вропи, ми спри¤Їмо тим самим нашому власному процв≥танню ≥ безпец≥. ÷е допоможе послабити етн≥чн≥ протир≥чч¤≥ буде спри¤ти становленню нових демократичних режим≥в.

ўе одним ≥мперативом нашоњ пол≥тики безпеки Ї п≥дтримка демократ≥њ й особистих свобод у –ос≥њ, державах, утворених на територ≥њ колишнього —–—–, ≥ крањнах —х≥дноњ ™вропи. ”сп≥х цих демократичних перетворень п≥двищуЇ нашу безпеку. ¬≥н Ї кращою в≥дпов≥ддю агресивному нац≥онал≥зму й етн≥чноњ ненавист≥, що про¤вилис¤ п≥сл¤ зак≥нченн¤ холодноњ в≥йни. Ќ≥де усп≥х демократичних перетворень не Ї дл¤ —Ўј б≥льш важливим, чим у цих крањнах.Ф[4]

÷≥льова у¤ва

Ќа п≥дстав≥ вищезгаданих чекань стратег≥чних партнер≥в ”крањни можна вид≥лити так≥ компоненти ц≥льовоњ у¤ви:

q       —тановленн¤ ≥ розвиток демократ≥њ,

q       ѕрагненн¤ до правовоњ держави,

q       ѕ≥двищенн¤ правосв≥домост≥,

q       ƒотриманн¤ прав людини,

q       ≈коном≥чн≥ реформи (проходженн¤ принципам ринковоњ економ≥ки),

q       Ѕез'¤дерний статус,

q       —п≥вроб≥тництво у в≥йськов≥й област≥,

q       —при¤нн¤ миротворчим пресам (через ќќЌ).

¬иконавц≥

ƒл¤ такоњ специф≥чноњ д≥¤льност≥ ¤к створенн¤ ≥ керуванн¤ ≥м≥джем держави, необх≥дно створити в≥дпов≥дну структуру. ¬ажливою характеристикою ¤коњ буде можлив≥сть прит¤гненн¤ широкого кола спец≥ал≥ст≥в.

÷≥льов≥ групи

” ¤кост≥ ц≥льових груп впливу можна вид≥лити так≥:

q       ”р¤ди,

q       ѕол≥тичн≥ агенти,

q       ‘≥нансово- промислов≥ кола,

q       Ќаселенн¤ (середн≥й клас, б≥льш≥сть).

 омун≥кац≥йн≥ процеси

 омун≥кац≥йн≥ процесиможна розд≥лити на:

q       ќриг≥нальн≥ Ч Їдино разов≥ ефективн≥ й ефектн≥ д≥њ (в≥зити на вищому р≥вн≥, за¤ви, декларац≥њ),

q       “имчасов≥ Ч обмежен≥ за часом ≥ задачами заходу (культурн≥, просв≥тн≥ програми),

q       ѕост≥йн≥ Ч спец≥ально створен≥ ≥нститути (представництва, ком≥тети, товариства, кружки).

ƒо в≥дзначеного вище потр≥бно додати пер≥одичн≥ пов≥домленн¤ в «ћ≤у вид≥ огл¤д≥в, ≥нтерв'ю, репортаж≥в, зам≥ток, а так само роботу через сп≥втовариство Internet, що одержуЇ особливе значенн¤ в сучасному св≥т≥.

¬исновки

¬ даний час Ї широк≥ можливост≥ по створенню ≥ просуванню ≥м≥джу ”крањни. ƒл¤ цього необх≥дна спец≥альна структура ≥ злагоджена робота спец≥ал≥ст≥в ≥з р≥зних областей знань. ƒл¤ впровадженн¤ ж необх≥дна узгоджен≥сть д≥й г≥лок влади в ц≥й област≥. —творенн¤ ≥ просуванн¤ ≥м≥джуповинно бути частиною ще б≥льшоњ програми по розвитку ”крањни, потр≥бно не т≥льки здаватис¤ цив≥л≥зованим ≥ УпозитивнимФ державою але ≥ ринутис¤ њм стати. ” будь-¤кому випадку подоланн¤ наших хиб т≥льки зм≥цнить наша у¤ва. “ак у св≥тл≥ останн≥х пол≥тичних под≥й можна у¤вити зн¤тт¤ депутатськоњ недоторканност≥ з екс- премТЇр м≥н≥стра ѕ.».Ћазаренко ¤к дос¤гненн¤ демократ≥њ ≥ рол≥ права, що п≥двищуЇтьс¤, в ”крањн≥. ѕозитивн≥ насл≥дки спри¤тливого ≥м≥джу не т≥льки пол≥пшать положенн¤ ”крањни у св≥т≥, але ≥ значно зм≥н¤ть внутр≥шньо положенн¤.

 


 

ѕокажчики

 


I

internet.................................................................................. 8

P

public relation....................................................................... 2

ј

адаптивна структура.......................................................... 5

альтернативи....................................................................... 5

альтернативн≥ р≥шенн¤...................................................... 4

архетип.................................................................................. 3

Ѕ

бюджет.................................................................................. 4

¬

в≥дкрита система................................................................. 3

внутр≥шн≥ перем≥нн≥.......................................................... 7

географ≥чний чинник........................................................ 6

ƒ

демократ≥¤............................................................................ 7

екстравертивний тип......................................................... 3

етн≥чн≥ протир≥чч¤............................................................. 8

«

«ћ≤........................................................................................ 8

≥нкапсул¤ц≥¤......................................................................... 4

≥нтровертивний тип............................................................ 3

≥сторичний чинник............................................................ 6

 

комун≥кац≥йн≥ процеси................................................. 6, 8

контроль............................................................................... 4

культурний чинник............................................................ 6

ћ

мотивац≥¤............................................................................. 4

Ќ

Ќј“ќ.................................................................................... 7

ќ

орган≥зац≥¤........................................................................... 4

ѕ

перетасуванн¤..................................................................... 5

перешкоди........................................................................... 6

п≥дсв≥домость...................................................................... 3

плануванн¤.......................................................................... 4

пол≥морф≥зм........................................................................ 4

пол≥тичний маркетинг....................................................... 2

пол≥тичн≥ агенти.................................................................. 8

пор≥вн¤льно- типолог≥чний п≥дх≥д................................... 5

права людини...................................................................... 8

приклеюванн¤ ¤рлик≥в...................................................... 5

просуванн¤ ≥м≥джу............................................................. 9

ринкова економ≥ка............................................................. 8

св≥дченн¤.............................................................................. 5

сила на виход≥...................................................................... 5

сила на вход≥........................................................................ 5

символ.................................................................................. 3

соц≥альний чинник............................................................. 6

спадкуванн¤......................................................................... 4

сп≥вроб≥тництво.................................................................. 8

стратег≥чна ц≥ль................................................................... 4

стратег≥чний чинник.......................................................... 6

стратег≥чн≥ партнери.......................................................... 7

стратег≥¤ нац≥ональноњ безпеки....................................... 7

с¤юче узагальненн¤........................................................... 5

тактична ц≥ль....................................................................... 4

тип.......................................................................................... 3

трансфер.............................................................................. 5

ур¤ди..................................................................................... 8

ф≥нансово- промислов≥ кола........................................... 8

÷

ц≥льова у¤ва......................................................................... 8

ц≥льови групи.................................................................. 5, 6

Ў

шаблон.................................................................................. 3

шуми..................................................................................... 6


 


Ћ≥тература

 

1.        ƒао дэ цзин. У нига ѕути и ƒобродетелиФ, ѕер.ян ’ин Ўуна.  .: УјмритаФ, 1996. - 44 с.

2.        —имволы в политической рекламе. √. ѕочепцов.  .: Уѕринт сервисФ, 1997. Ц 331 с.

3.        “айные пружины человеческой психики, или как расширить сферу своего вли¤ни¤. Ё. ÷ветков., ћ.: У÷ентр 2000Ф, 1993. Ц80 с.

4.        У„еловек и его символыФ,  .√. ёнг. ћ.: У”ниверситетска¤ книгаФ, 1998. Ц368 с.

5.        —оционика. ј. југустинавичюте. —анкт- ѕетербург.: јкт 1998. - 416 с.

6.        ќсновы менеджмента. ћ.’. ћескон. ћ.: УƒелоФ 1992. Ц 700 с.

7.        Уя верю в древностьФ.  онфуций. ћ.: “ерра, 1998. Ц382 с.

8.        ѕисьма мастера ƒзен мастеру фехтовани¤. “акуан —охо. —анкт- ѕетербург.: ≈врази¤, 1998. Ц186 с.

 

 


 

«м≥ст

 

¬веденн¤............................................................................................................................................................................... 2

“еоретичн≥ ≥ методолог≥чн≥ основи................................................................................................................ 3

ћетодолог≥¤ побудови модел≥.......................................................................................................................... 4

ѕроцес прийн¤тт¤ р≥шень...................................................................................................................................... 4

—творенн¤ образу....................................................................................................................................................... 4

ƒосл≥дженн¤.................................................................................................................................................................. 5

‘ормулюванн¤ обмежень ≥ критер≥њв..................................................................................................................... 5

¬и¤вленн¤ альтернатив.............................................................................................................................................. 5

ќц≥нка альтернатив.................................................................................................................................................... 5

¬иб≥р................................................................................................................................................................................ 5

¬иконавц≥........................................................................................................................................................................ 5

÷≥льов≥ групи................................................................................................................................................................. 6

 омун≥кац≥йн≥ процеси.......................................................................................................................................... 6

—творенн¤ ≥м≥джу ”крањни...................................................................................................................................... 7

¬нутр≥шн≥ перем≥нн≥.................................................................................................................................................. 7

«овн≥шн≥ перем≥нн≥..................................................................................................................................................... 7

÷≥льова у¤ва................................................................................................................................................................. 8

¬иконавц≥........................................................................................................................................................................ 8

÷≥льов≥ групи................................................................................................................................................................. 8

 омун≥кац≥йн≥ процеси.......................................................................................................................................... 8

¬исновки.............................................................................................................................................................................. 9

ѕокажчики....................................................................................................................................................................... 10

Ћ≥тература......................................................................................................................................................................... 11

«м≥ст....................................................................................................................................................................................... 12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1999 © Alexander Hara

2:465/164@FidoNet niten@xoomail.com

 



[1] ƒао Ч всеоб≥ймаючий принцип, ¬сесв≥т.

[2] ј. југустинавичюте. —оционика. с. 285.

[3]  .√. ёнг. „еловек и его символы. с. 65.

[4] A National Security Strategy of Engagement and Enlargement. Wash., 1994.

Hosted by uCoz