главна¤ добавить реферат оценить

Ќайти: на:

—писок работ по педагогике:

—качать реферат (13Kb)

 

 

 

ѕоради молодим викладачам

 

††††††††† 1. ¬икладач повинен ретельно готуватись до уроку. ¬≥н зобов'¤заний добре вивчити не т≥льки матер≥ал з п≥дручника, а й додаткову навчальну та методичну л≥тературу, скласти конспект та поурочний план.

††††††††† 2. Ќа уроц≥ викладач повинен керуватись поурочним планом ≥ дотриму≠ва≠тись вс≥х елемент≥в плану. якщо, наприклад, в поурочному план≥ Ї так≥ елементи ¤к "перев≥рка домашнього завданн¤", "опитуванн¤", "подача нового матер≥алу", "закр≥пленн¤ нового матер≥алу" та ≥н., то необх≥дно витримати вс≥ вказан≥ елементи з в≥дпов≥дно вказаним дозуванн¤м часу.

††††††††† 3. ќпитуванн¤ студент≥в можна проводити р≥зними способами: фронталь≠но, письмово, ≥ндив≥дуально при активн≥й участ≥ групи ≥ т.п. —л≥д пам'¤тати, що завданн¤ опитуванн¤ пол¤гаЇ не т≥льки в тому, щоб перев≥рити знанн¤ студент≥в, а й закр≥пити та поглибити њх знанн¤ з попереднього матер≥алу.

††††††††† 4. ѕ≥сл¤ опитуванн¤ викладач робить певн≥ висновки. ¬≥н називаЇ пр≥звища тих студент≥в, ¤к≥ слабо п≥дготувались до уроку, або зовс≥м не п≥дготувались до уроку. якщо в заданому матер≥ал≥ ви¤вились важк≥, незрозум≥л≥ питанн¤, то викладач повинен повторно њх роз'¤снити.

††††††††† 5. ¬икладач робить плавний перех≥д до нового матер≥алу. ЌазиваЇ тему уро≠≠≠ку, вказуЇ навчальну ≥ виховну мету, проводить мотивац≥ю нового матер≥алу, п≥дкреслюЇ зв'¤зок м≥ж даним матер≥алом ≥ обраною спец≥альн≥стю, вказуЇ основну ≥ додаткову л≥тературу по дан≥й тем≥.

††††††††† 6. Ќовий матер≥ал викладач подаЇ зм≥стовно, глибоко, ц≥каво, емоц≥йно. якщо в новому матер≥ал≥ зустр≥чаютьс¤ важк≥ м≥сц¤, то мистецтво викладача пол¤гаЇ в тому, щоби ц≥ складн≥ питанн¤ подати в прост≥й зрозум≥л≥й форм≥.

††††††††† 7. „асто, п≥д час подач≥ нового матер≥алу, в клас≥ - тиша, створюЇтьс¤ враженн¤, що студенти уважно слухають. ¬икладач повинен бути психологом ≥ переконатис¤ в тому, чи студенти д≥йсно уважно слухають, чи т≥льки тихо сид¤ть, а думають про щось ≥нше. ÷е про¤вл¤Їтьс¤ тод≥, коли викладач розказуЇ нец≥каво, а студенти пасивно слухають, коли м≥ж викладачем ≥ студентами немаЇ зворотного зв'¤зку. “ому виклад нового матер≥алу сл≥д обов'¤зково проводити при активн≥й участ≥ студент≥в групи.

††††††††† 8. ѕри проведенн≥ уроку сл≥д рац≥онально використовувати те, що дозво≠л¤Ї ефективно провести весь урок, зм≥стовно ≥ глибоко викласти новий матер≥ал та добре його закр≥пити. ¬ багатьох випадках закр≥пленн¤ нового матер≥алу або зовс≥м в≥дсутнЇ, або формальне. —л≥д врахувати, що в так≥й ситуац≥њ, коли з багатьох предмет≥в або в≥дсутн¤ л≥тература, або њњ недостатньо, закр≥пленн¤ нового матер≥алу - обов'¤зкове. —тудент повинен на уроц≥ не т≥льки ознайомитись з новим матер≥алом, але й значну його частину засвоњти.

††††††††† 9. ¬икладач на укроц≥ повинен мати в≥дпов≥дний зовн≥шн≥й вигл¤д, бути охайно од¤гнутим, сл≥дкувати за культурою мови своЇњ ≥ студент≥в. ѕо в≥дношенню до студент≥в викладач повинен бути в достатн≥й м≥р≥ строгий, але справедливий. ѕедагог≥ка сп≥вроб≥тництва допускаЇ в≥дношенн¤ м≥ж викладачем ¤к р≥вний з р≥вним, пам'¤таючи, що чим з б≥льшою повагою викладач буде в≥дноситись до студента, тим з б≥льшою повагою студент буде в≥дноситись до викладача. ¬икладач повинен виробл¤ти в соб≥ таку рису ¤к терпелив≥сть ≥ вм≥нн¤ стримувати своњ емоц≥њ нав≥ть тод≥, коли хтось ≥з студент≥в намагаЇтьс¤ порушити дисципл≥ну навмисно, щоб вивести викладача з р≥вноваги.

††††††††† 10. ћолод≥ викладач≥ зобов'¤зан≥ систематично п≥двищувати св≥й методи≠чний та педагог≥чний р≥вень, працюючи з в≥дпов≥дною навчальною та методичною л≥тературою. ќдин ≥з ефективних способ≥в п≥двищенн¤ педагог≥чноњ май≠стерност≥ Ї в≥дв≥дуванн¤ урок≥в досв≥дчених викладач≥в.


Ќаписанн¤ поурочного плану

 

 

††††††††† ѕоурочний план - дзеркало роботи викладача, пишетьс¤ систематично на кожний урок ≥ повинен бути зм≥стовний ≥ акуратний.

††††††††† ѕоурочний план повинен включати так≥ основн≥ питанн¤: дату, наймену≠ванн¤ групи, тему ≥ мету уроку, питанн¤ дл¤ опитуванн¤, розгорнутий план викладу нового матер≥алу, питанн¤, задач≥ чи приклади дл¤ повторенн¤ та закр≥пленн¤ нових знань, проблемн≥ питанн¤, зв'¤зок з обраною спец≥альн≥стю, домашнЇ завданн¤, унаочненн¤ уроку, методику його проведенн¤.

†††††††††  раще всього поурочний план вести в одному зошит≥ ≥ писати на одн≥й стор≥нц≥ листа, а другу стор≥нку залишити дл¤ зам≥ток, де можна записати на майбутнЇ ц≥каву дл¤ себе думку, чи б≥льш вдалий спос≥б викладу матер≥алу, вир≥зку з газети, новинки в галуз≥ ≥ т. д.

††††††††† —кладаючи поурочний план, викладач повинен думати ≥ про те, щоб урок був зм≥стовний, ц≥кавий ≥ прин≥с студентам не т≥льки знанн¤, а й задоволенн¤.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ѕ≥дготовка викладача до уроку

 

 

††††††††† √отуючись до уроку, викладач повинен ви¤снити тему уроку, мету уроку, тип уроку, основн≥ питанн¤ уроку.

 

††††††††† ѕроанал≥зувати результати попередн≥х урок≥в.

 

††††††††† ѕерегл¤нути план попереднього уроку.

 

††††††††† ¬ивчити матер≥ал з п≥дручника, перегл¤нути спец≥альну та методичну л≥тературу.

 

††††††††† ѕ≥д≥брати нагл¤дн≥ пос≥бники, фактичний матер≥ал, методичну л≥тературу, роздатковий матер≥ал.

 

††††††††† ѕродумати план уроку, питанн¤ та њх посл≥довн≥сть.

 

††††††††† ¬рахувати в≥ков≥ особливост≥ студент≥в, важк≥ м≥сц¤.

 

††††††††† —класти план уроку, конспект уроку.

 

††††††††† ќц≥нити навчальне ≥ виховне значенн¤ матер≥алу.

 

††††††††† ѕ≥дготувати все необх≥дне дл¤ уроку.

 

††††††††† ѕерев≥рити готовн≥сть до уроку свою, студент≥в, аудитор≥њ, обладнанн¤.

јнал≥з уроку

 

 

1. «агальн≥ в≥домост≥ про урок.

†††† ƒата, група, назва предмету, пр≥звище викладача, готовн≥сть класу, к≥льк≥сть студент≥в, тема уроку, мета уроку.

 

2. “ип уроку.

†††† ƒоц≥льн≥сть вибраного типу уроку з точки зору вивченн¤ даноњ теми. Ќаск≥льки ч≥тко ≥ посл≥довно розм≥щен≥ окрем≥ елементи уроку.

 

3. «м≥ст уроку.

†††† ¬≥дпов≥дн≥сть з програмою, повнота та науков≥сть поданого матер≥алу. «в'¤зок теор≥њ з практикою, зв'¤зок з сучасн≥стю, доступн≥сть викладу, чи волод≥Ї викладач в достатн≥й м≥р≥ матер≥алом.

 

4. ћетод викладанн¤.

†††† „и в≥дпов≥даЇ метод викладанн¤ зм≥стов≥ ≥ типу уроку, а також в≥ковим особливост¤м студент≥в. „и забезпечуЇтьс¤ принцип наочност≥ та активност≥ навчанн¤? ¬иди самост≥йних роб≥т студент≥в, њх методична ц≥нн≥сть. —пособи перев≥рки та оц≥нки знань студент≥в. —пособи перев≥рки домашнього завданн¤.

 

5. ѕерев≥рка студент≥в.

†††† Ќаск≥льки студенти були включен≥ в активну роботу п≥знанн¤ ≥ засвоЇнн¤. „и були вони уважн≥, зац≥кавлен≥. „и були порушенн¤ дисципл≥ни на уроц≥, чим це викликано?

 

6. ѕерев≥рка викладача.

†††† ”м≥нн¤ волод≥ти групою, орган≥зувати њњ дл¤ роботи, њњ активн≥сть. ”м≥нн¤ створювати добру дисципл≥ну, стиль ≥ тон в робот≥. ѕедагог≥чний такт, емоц≥йн≥сть. «овн≥шн≥й вигл¤д, культура мови, чи користуЇтьс¤ авторитетом у студент≥в.

 

7. –езультати уроку.

†††† ¬иконанн¤ плану. ƒос¤гненн¤ мети. ќб'Їм ≥ ¤к≥сть знань. ¬иховне ≥ навчальне значенн¤ уроку.

 

8. ¬исновки ≥ пропозиц≥њ.

†††† ѕозитивн≥ та негативн≥ сторони уроку. як удосконалити позитивн≥ сторони уроку ≥ ¤к уникнути негативних стор≥н. ќц≥нка уроку.

 

 

 

–екомендац≥њ дл¤ класних кер≥вник≥в

 

 

††††††††† 1. «авести журнал плануванн¤ ≥ обл≥ку роботи з групою на весь пер≥од навчанн¤.

††††††††† 2.  ласний кер≥вник повинен добре вивчити кожного студента своЇњ групи, його позитивн≥ ≥ негативн≥ сторони, склад с≥м'њ, матер≥альне становище, тощо.

††††††††† 3. ƒуже уважно потр≥бно п≥дходити до вибору старости та активу групи, ¤к≥ повинн≥ бути першими пом≥чниками в робот≥ класного кер≥вника.

††††††††† 4. ¬ своњй робот≥ класний кер≥вник повинен планувати так≥ заходи, ¤к≥ б спри¤ли згуртуванню групи: конкурси, екскурс≥њ, змаганн¤, туристичн≥ походи, огл¤ди художньоњ самод≥¤льност≥ та ≥н.

††††††††† 5. ¬ багатьох студент≥в Ї певн≥ зд≥бност≥ до спорту, до художньоњ самод≥≠¤льност≥, до л≥тератури чи мистецтва, добр≥ орган≥заторськ≥ зд≥бност≥ та ≥н.  ласний кер≥вник повинен спри¤ти дальшому розвитку цих зд≥бностей.

††††††††† 6.  ласний кер≥вник повинен п≥дтримувати т≥сн≥ зв'¤зки з батьками. Ќе р≥дше ¤к один раз в м≥с¤ць студенти пишуть батька додому листи, в ¤ких вказують поточн≥ оц≥нки з предмет≥в. ÷≥ листи перев≥р¤Ї класний кер≥вник.

††††††††† 7. Ќе р≥дше одного разу в семестр класний кер≥вник проводить батьк≥вськ≥ збори, на ¤ких ≥нформуЇ батьк≥в про стан усп≥шност≥ ≥ дисципл≥ни в груп≥, про труднощ≥ ≥ проблеми, ¤к≥ виникають в окремих студент≥в, а також в≥дзначаЇ кращих студент≥в.

††††††††† 8.  ласний кер≥вник в≥дпов≥дно до плану проводить класн≥ збори, на ¤ких студенти обговорюють широкий спектр питань, ¤к≥ њх хвилюють. ƒоц≥льно, щоб студенти висловили усно чи в письмов≥й форм≥ своњ претенз≥њ до викладач≥в, до адм≥н≥страц≥њ, до ¤кост≥ проведенн¤ урок≥в ≥ т. ≥н.

††††††††† 9. якщо студент попадаЇ в скрутне становище, то класний кер≥вник допо≠магаЇ студентов≥ вир≥шити ц≥ складн≥ питанн¤. ѕри потреб≥ класний кер≥вник спов≥щаЇ батьк≥в.

††††††††† 10. ¬ своњх планах класн≥ кер≥вники обов'¤зково включають питанн¤ патр≥≠о≠тичного вихованн¤, еколог≥чного вихованн¤ та питанн¤ культури ≥ повед≥нки студент≥в.


–екомендац≥њ дл¤ зав≥дуючих каб≥нетами та лаборатор≥¤ми

 

 

1. «ав≥дуючий каб≥нетом чи лаборатор≥њ проводить роботу зг≥дно плану, за≠твердженого заступником директора з навчальноњ частини.

††††††††† 2. ¬ своњх планах зав≥дуючим каб≥нетами та лаборатор≥¤ми рекомендуЇтьс¤ включати так≥ питанн¤:

††††††††† 2.1. «м≥цненн¤ та поповненн¤ матер≥альноњ бази каб≥нету чи лаборатор≥њ.

††††††††† 2.2. ѕоповненн¤ каб≥нету чи лаборатор≥њ новими унаочненн¤ми: плакатами, модел¤ми, д≥ючими експонатами, комп'ютерною техн≥кою та в≥деоапраратурою.

††††††††† 2.3. ¬несенн¤ зм≥н до плакат≥в та методичних розробок в≥дпов≥дно до но≠вих стандарт≥в та вимог.

††††††††† 2.4. –емонт та вдосконаленн¤ роботи техн≥чних засоб≥в навчанн¤.

††††††††† 2.5. ѕ≥дготовка матер≥ал≥в, необх≥дних по даному предмету дл¤ зйомки на в≥деомагн≥тофон.

††††††††† 2.6. ѕоповненн¤ комплексу методичного забезпеченн¤.

††††††††† 2.7. ќрган≥зац≥¤ ≥ робота предметного гуртка.

††††††††† 2.8. –емонт каб≥нету, покращенн¤ його естетичного вигл¤ду.

††††††††† 2.9. –обота по збереженню майна каб≥нету.

††††††††† 2.10. ѕриймати участь у конкурс≥ каб≥нет≥в.

††††††††† 2.11. ѕереймати досв≥д роботи кращих каб≥нет≥в не т≥льки нашого коле≠джу, а й ≥нших навчальних заклад≥в.

††††††††† 2.12. ќновлювати та доповнювати ≥нструкц≥њ дл¤ лабораторних роб≥т зг≥д≠но навчальних план≥в.

††††††††† 2.13. ќновлювати та реконструювати лабораторн≥ стенди та лабораторне обладнанн¤ з метою ¤к≥сного та ефективного проведенн¤ лаборатнорних роб≥т.

††††††††† 2.14. ѕри каб≥нетах спецдисципл≥н сформувати базу прикладних комп'ю≠терних програм.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

–екомендац≥њ дл¤ гол≥в циклових ком≥с≥й

 

 

1. √олова цикловоњ ком≥с≥њ працюЇ в≥дпов≥дно до плану, обговореного на зас≥данн≥ цикловоњ ком≥с≥њ ≥ затвердженого заступником директора з навчальноњ роботи.

2. ¬ своЇму план≥ голова цикловоњ ком≥с≥њ зосереджуЇ увагу на таких питанн¤х:

2.1. ќбговоренн¤ робочих навчальних програм.

2.2. ќбговоренн¤ план≥в роботи каб≥нет≥в ≥ предметних гуртк≥в та ≥ндив≥≠дуальних план≥в викладач≥в.

2.3. ѕлануванн¤ в≥дкритих урок≥в.

2.4. ѕлануванн¤ методичних розробок, методичних вказ≥вок, методичних пос≥бник≥в.

2.5. Ќаписанн¤ нових програм в≥дпов≥дно до навчального плану.

2.6. «атвердженн¤   –, директорських контрольних роб≥т, тестових завдань, лекц≥й-конспект≥в, ≥нструкц≥њ дл¤ проведенн¤ лабораторно-практичних роб≥т та ≥ншоњ методичноњ л≥тератури.

2.7. ѕлануванн¤ тижн¤ цикловоњ ком≥с≥њ.

2.8. ¬ивченн¤ досв≥ду роботи кращих викладач≥в.

2.9. ќбговоренн¤ план≥в п≥двищенн¤ квал≥ф≥кац≥њ викладач≥в.

2.10. ќбговоренн¤ результат≥в атестац≥њ студент≥в.

2.11. ќбговоренн¤ на зас≥данн≥ цикловоњ ком≥с≥њ невстиганн¤ студент≥в ≥ вжи≠≠т≠т¤ в≥дпов≥дних заход≥в.

2.12. ќбговоренн¤ результат≥в взаЇмов≥д-в≥дуванн¤ урок≥в викладачами.

≤нструктивн≥ положенн¤ до заповненн¤ класних журнал≥в

 

 

1. –озбивку журналу робить зав≥дуючий в≥дд≥лом з загальних питань до 25.08.

2. «агальн≥ заповненн¤ журналу (зм≥ст, списки груп на окремих вказаних стор≥нках) зд≥йснюЇ класний кер≥вник до 31.08.

3. ѕоточн≥ заповненн¤ журналу ведутьс¤ викладачами на початку уроку чисто, акуратно одним чорнилом (ф≥олетовим або син≥м).

4. ¬ журнал≥ не допускаЇтьс¤ жодних виправлень.

5. ¬≥дсутн≥сть студент≥в на зан¤тт≥ в≥дм≥чаЇмо л≥терами "нб".

6. ƒата проведенн¤ урок≥в записуЇтьс¤ дробом, в чисельнику ¤кого дата дн¤, а в знаменнику - пор¤дкових номер м≥с¤ц¤.

7. ¬ граф≥ "зм≥ст завданн¤" коротко записуЇтьс¤ тема зан¤тт¤ (лекц≥њ, уроку, лабораторноњ чи практичноњ роботи).

8. ¬ граф≥ "домашнЇ завданн¤" стисло записуЇтьс¤ його зм≥ст ≥ характер, параграфи чи стор≥нки п≥дручника, номери задач, тощо.

9. јтестац≥ю потр≥бно виставл¤ти два рази в семестр на останньому зан¤тт≥ м≥с¤ц≥в: жовтн¤, грудн¤, березн¤, травн¤ (в окремих випадках в≥дхиленн¤ можливе з погодженн¤м зав.в≥дд≥лами).

10. ѕ≥сл¤ виставленн¤ атестац≥йних оц≥нок викладач залишаЇ одну графу дл¤ перездач≥ незадов≥льних оц≥нок (до 16 числа наступного м≥с¤ц¤).

11. якщо при проходженн≥ лабораторних роб≥т група д≥литьс¤ на п≥дгрупи, то списки п≥дгруп робл¤тьс¤ на окремих стор≥нках ≥ лабораторн≥ роботи нумеруютьс¤ по пор¤дку. ѕри в≥дсутност≥ под≥лу на п≥дгрупи дл¤ лабораторних роб≥т окремих стор≥нок не в≥дводитьс¤.

12. —еместров≥ оц≥нки в журнал≥ виставл¤ютьс¤ цифрами ≥ дублюютьс¤ словами (в≥дм≥нно, добре, задов≥льно, незадов≥льно) на останньому зан¤тт≥ семестру.

13. ≤спитов≥ оц≥нки теж виставл¤ютьс¤ цифрами ≥ дублюютьс¤ словами (в день проведенн¤ ≥спит≥в).

14. ѕерездача семестрових та ≥спитових оц≥нок зд≥йснюЇтьс¤ при на¤вност≥ талона на перездачу ≥ результат перездач≥ не записуЇтьс¤ в журнал≥.

15. ѕ≥сл¤ зак≥нченн¤ семестру викладач записуЇ п≥д вичитаними годинами в журнал≥ к≥льк≥сть годин передбачених планом ≥ к≥льк≥сть годин вичитаних фактично.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ќсновн≥ завданн¤ роботи методкаб≥нету

 

 

1. ќсновне завданн¤ методкаб≥нету - спри¤ти реал≥зац≥њ високоефективних метод≥в навчально-виховного процесу в коледж≥, покращувати навчально-методичну роботу, розповсюджувати передовий досв≥д роботи кращих педагог≥в, допомагати удосконалювати педагог≥чний та методичний р≥вень молодих викладач≥в, спри¤ти впровадженню нових форм ≥ метод≥в навчанн¤.

2. —воњ завданн¤ методкаб≥нет реал≥зуЇ через циклов≥ ком≥с≥њ: њх у нас 8. ќдин раз в м≥с¤ць за 2-3 дн≥ до зас≥данн¤ цикловоњ ком≥с≥њ в методкаб≥нет≥ проводитьс¤ нарада з головами циклових ком≥с≥й. ÷ю нараду готуЇ методист ≥ проектуЇ завуч. Ќа нарад≥ п≥дн≥маютьс¤ важлив≥ поточн≥ питанн¤, ¤к≥ сл≥д розгл¤нути ≥ обговорити на зас≥данн≥ циклових ком≥с≥й, звичайно, кр≥м планових. ѕроведенн¤ зас≥дань циклових ком≥с≥й контролюЇтьс¤ методистом, завучем, даним в≥дд≥лом. Ќа зас≥данн¤ часто буваЇ присутн≥ методист, зав≥дуючий даним в≥дд≥лом та завуч, що моб≥л≥зуЇ роботу циклових ком≥с≥й, п≥двищуЇ њх авторитет.

3. ћетодкаб≥нет контролюЇ виконанн¤ заход≥в, запланованих цикловими ком≥с≥¤ми, а саме: проведенн¤ запланованих в≥дкритих урок≥в, педагог≥чних читань чи семестр≥в, проведенн¤ тижн≥в циклових ком≥с≥й, приблизно один урок в семестр. ÷иклова ком≥с≥¤ плануЇ вивченн¤ передового досв≥ду кращих викладач≥в свого циклу (приблизно одного викладача на 1 р≥к). ќформл¤Їтьс¤ цей досв≥д або методрозробкою або в альбом≥ чи у вигл¤д≥ буклету. ƒл¤ кожного викладача на видному м≥сц≥ в методкаб≥нет≥ лежить його папка, де в≥н збер≥гаЇ кращ≥ методичн≥ роботи: методрозробки, реферати, тестов≥ завданн¤, матер≥али проведенн¤ конференц≥й, тижн≥в циклових ком≥с≥й, в≥дкритих урок≥в, сценар≥њ вечор≥в ≥ т. ≥н.  ожний викладач маЇ в≥льний доступ до цих папок ≥ може ознайомитись з даними методичними роботами.  р≥м цього складено каталог методичних роб≥т викладач≥в, з ¤кими теж може ознайомитис¤ кожний викладач.

4. «а що несе в≥дпов≥дальн≥сть методист?

††††††††† а) ўор≥чно методист подаЇ на затвердженн¤ директору коледжу перел≥к д≥ючих програм ≥ турбуЇтьс¤, щоби в≥дпов≥дно до навчального плану були вчасно складен≥ програми.

††††††††† б) ћетодист прид≥л¤Ї належну увагу в≥дв≥дуванню урок≥в (приблизно 6 урок≥в в м≥с¤ць) бо це ≥ контроль ≥ робота з молодими викладачами по п≥двищенню њх педагог≥чного та методичного р≥вн¤, в≥дв≥дуЇ зал≥ки, екзамени, захист курсових та дипломних проект≥в.

††††††††† в) ¬еде обл≥к робочих навчальних план≥в в≥дпов≥дно до д≥ючих програм.

††††††††† г) ѕлануЇ ≥ проводить сем≥нар п≥двищенн¤ педагог≥чного ≥ методичного р≥вн¤ молодих викладач≥в.

††††††††† д) ѕлануЇ ≥ проводить разом ≥з завучем методичн≥ ради.

††††††††† е) Ќесе в≥дпов≥дальн≥сть за методичну роботу в коледж≥.

5. ўо збер≥гаЇтьс¤ в методкаб≥нет≥:

††††††††† 5.1.ƒ≥юч≥ програми з ус≥х дисципл≥н.

††††††††† 5.2. ћетодичн≥ роботи викладач≥в.

††††††††† 5.3. Ѕланки робочих навчальних план≥в.

††††††††† 5.4. ћетодична л≥тература ≥ каталог методичноњ л≥тератури.

††††††††† 5.5. ѕередовий досв≥д кращих викладач≥в.

††††††††† 5.6. ѕ лани роботи циклових ком≥с≥й.

††††††††† 5.7. Ѕланки дл¤ поурочних план≥в.

††††††††† 5.8. Ѕланки дл¤ ≥ндив≥дуальних план≥в.

††††††††† 5.9. ¬з≥рц≥ поурочних план≥в, ≥нструкц≥њ дл¤ лабораторних та практичних роб≥т, тематика курсових та дипломних проект≥в.

††††††††† 6. ¬ перспектив≥:

плануЇтьс¤ посилити за допомогою розмножувальноњ техн≥ки коледжу видавничу роботу, зокрема розмножувати необх≥дну методичну л≥тературу, пос≥бники та п≥дручники дл¤ потреб коледжу.

—качать реферат (13Kb)

 

Hosted by uCoz