главна¤ | добавить реферат | оценить |
Ќайти: | на: |
јнотац≥¤
на
уроки та позакласн≥ заходи вчител¤ украњнськоњ мови ≥ л≥тератури
оломийськоњ
г≥мназ≥њ
јнал≥з проведених урок≥в та позакласних заход≥в учительки украњнськоњ мови ≥ л≥тератури п.ќксани ўепан св≥дчить, що њњ педагог≥чний досв≥д на тему У–озвиток п≥знавальних ≥нтерес≥в ≥ зд≥бностей учн≥в на уроках украњнськоњ мовиФ Ї важливим засобом формуванн¤ творчоњ особистост≥ учн¤, мовленнЇвих ум≥нь та навичок г≥мназист≥в.
”чителька пост≥йно працюЇ над тим, ¤к найдоц≥льн≥ше формувати
в учн≥в правописн≥ ум≥нн¤ ≥ навички, ¤к посилити комун≥кативну спр¤мован≥сть
урок≥в мови на основ≥ педагог≥ки сп≥вроб≥тництва.
ожен њњ урок чи позакласний зах≥д Ц це захоплююча пошукова
робота, творче осмисленн¤ учн¤ми виучуваного матер≥алу, вихованн¤ любов≥ до
р≥дного слова, ≥стор≥њ, звичањв ≥ традиц≥й†
нашого народу.
–озвиваючи п≥знавальн≥ ≥нтереси та зд≥бност≥ учн≥в, п.ќксана
ўепан використовуЇ р≥зн≥ ≥гров≥ ситуац≥њ,†
л≥нгв≥стичн≥ досл≥дженн¤, ситуативн≥ вправи, опорн≥ схеми, ключ≥-опори,
алгоритми розп≥знаванн¤ та розвТ¤зуванн¤.
÷≥кавим в робот≥ словесника Ї використанн¤† методу спостереженн¤ ≥ анал≥зу мовних ¤вищ.
¬еликого значенн¤ в робот≥ надаЇ вчителька в≥дбору та
використанню дидактичного матер≥алу та р≥зним видам роботи з ним,† проведенню тематичних урок≥в.
ƒосв≥д роботи ќксани ћиколањвни ўепан Ї† актуальним, бо так≥ форми ≥ методи роботи на
уроках р≥дноњ мови зац≥кавлюють д≥тей, викликають бажанн¤ вчитис¤, дають змогу
осмислено засвоювати нову ≥нформац≥ю, св≥домо†
ставитись до мови ¤к засобу самовираженн¤, сп≥лкуванн¤ м≥ж людьми,
передач≥ почутт≥в ≥ переживань, формують нац≥онально-мовну особист≥сть учн¤.
“ому в≥н заслуговуЇ широкого впровадженн¤ в педагог≥чну
практику заклад≥в осв≥ти.††††††††