главна¤ | добавить реферат | оценить |
Ќайти: | на: |
«¬≤“
про педагог≥чну практику з 10.02.92 по 22.03.92 студентки
ф≥лолог≥чного факультету ƒеценко ≤. ѕ.
ѕедагог≥чну
практику проходила у 115-й школ≥ м. иЇва. ” школ≥ було створено вс≥ умови дл¤
проходженн¤. практики. ¬с≥ вчител≥ украњнськоњ мови й л≥тератури мають великий
стаж роботи, високу фахову й мето≠дичну п≥дготовку. Ўк≥льн≥ каб≥нети
украњнськоњ мови ≥ л≥тератури достатньо обладнан≥ техн≥чними засоба≠ми
навчанн¤, забезпечен≥ наочними пос≥бниками, науко≠вою, навчальною та методичною
л≥тературою. ѕро≠т¤гом усього перебуванн¤ в школ≥ ¤ мала змогу отри≠мувати
консультац≥њ ¤к в≥д учител≥в-предметник≥в ≥ класних
кер≥вник≥в, так ≥ в≥д адм≥н≥страц≥њ школи.
ѕ≥д час
практики провела 12 контрольних урок≥в ≥ 5 урок≥в, ¤к≥ спец≥ально не
оц≥нювались. ”с≥ уроки були обговорен≥ з учителем ≥ методистом. ѕрактика у
школ≥ допомогла виробити багато практичних ум≥нь ≥ нави≠чок. я навчилас¤:
1)
проводити уроки р≥зних тип≥в з украњнськоњ мови ≥ л≥тератури;
2)
перев≥р¤ти р≥зн≥ види письмових роб≥т, оц≥нюва≠ти та анал≥зувати њх;
3) планувати роботу з розвитку
мови;
4) працювати над наочн≥стю у
клас≥, виготовл¤ти дидактичний матер≥ал дл¤ урок≥в:
5)
орган≥зовувати позакласну роботу з украњнськоњ мови та л≥тератури;
6)
проводити класн≥ години.
ѕри проведенн≥ урок≥в ¤к ≥з
мови, так ≥ з л≥тератури у подач≥ нового матер≥алу, в його закр≥пленн≥ особли≠вих
труднощ≥в не було. —кладн≥ше проводити уроки анал≥зу контрольних роб≥т чи
диктанту, а також уро≠ки з розвитку мовленн¤.
«а час
педагог≥чноњ практики проводила позаклас-ну роботу
≥з спец≥альност≥: л≥нгв≥стичну в≥кторину, тиждень украњнськоњ мови. ƒо
шевченк≥вських св¤т "¬ с≥м'њ в≥льн≥й, нов≥й..." випустила з учн¤ми
ст≥н≠н≥вку.
як≥ ж труднощ≥ були п≥д час
практики?
1. Ќе завжди могла п≥двести
учн≥в до сприйн¤тт¤ наочност≥ та орган≥зувати роботу з нею. Ќайчаст≥ше
наочн≥сть виконувала лише ≥люстративну функц≥ю, а не була важливим орган≥чним
елементом уроку.
2. ¬ажко встановлювати зв'¤зок
уже вивченого учн¤ми матер≥алу з тим, що вивчаЇтьс¤, а також показувати
перспективу практичного його викорис≠танн¤.
3. Ќе завжди вдало могла
визначити виховну мету уроку, хоча прот¤гом уроку њњ забезпечувала.
4. Ќе завжди враховувала
псих≥чний ≥ ф≥зичний стан д≥тей на уроц≥ й намагалас¤ утримувати увагу зауваженн¤ми
до класу.
¬исновки:
1. ѕедагог≥чна практика
поглибила, закр≥пила знан≠н¤ з фахових ≥ психолого-педагог≥чних дисципл≥н,
здобу≠т≥ в ≥нститут≥, та дала змогу застосувати њх на прак≠тиц≥.
2. ¬иробила вм≥нн¤ проводити р≥зн≥ типи урок≥в, застосовувати р≥зн≥ методи й форми роботи, ¤к≥
ак≠тив≥зують п≥знавальну д≥¤льн≥сть учн≥в.
3. «акр≥пила впевнен≥сть у
правильност≥ вибору профес≥њ й фаху, викликала прагненн¤ вивчати спец≥≠альн≥ та
психолого-педагог≥чн≥ дисципл≥ни у вуз≥, вдос≠коналювати своњ педагог≥чн≥ зд≥бност≥,
розширювати свою ерудиц≥ю.
4. ƒала змогу в≥дпов≥дно до
знань з педагог≥ки, пси≠холог≥њ й ф≥з≥олог≥њ проводити навчально-виховну робо≠ту
з д≥тьми середнього шк≥льного в≥ку.
5. ѕоказала функц≥њ класного
кер≥вника й дала змогу випробувати себе в них.
6. ƒала змогу прот¤гом шести
тижн≥в спостер≥га≠ти за навчально-виховною роботою в школ≥, анал≥зу≠вати њњ й
робити висновки.
22.03.96†††††††††††††††††††††††††††††††††††† (п≥дпис)