главна¤ добавить реферат оценить

Ќайти: на:

—писок работ по педагогике:

—качать реферат (6Kb)

«¬≤“

про педагог≥чну практику з 10.02.92 по 22.03.92 студентки ф≥лолог≥чного факультету ƒеценко ≤. ѕ.

 

ѕедагог≥чну практику проходила у 115-й школ≥ м.  иЇва. ” школ≥ було створено вс≥ умови дл¤ проходженн¤. практики. ¬с≥ вчител≥ украњнськоњ мови й л≥тератури мають великий стаж роботи, високу фахову й мето≠дичну п≥дготовку. Ўк≥льн≥ каб≥нети украњнськоњ мови ≥ л≥тератури достатньо обладнан≥ техн≥чними засоба≠ми навчанн¤, забезпечен≥ наочними пос≥бниками, науко≠вою, навчальною та методичною л≥тературою. ѕро≠т¤гом усього перебуванн¤ в школ≥ ¤ мала змогу отри≠мувати консультац≥њ ¤к в≥д учител≥в-предметник≥в ≥ класних кер≥вник≥в, так ≥ в≥д адм≥н≥страц≥њ школи.

ѕ≥д час практики провела 12 контрольних урок≥в ≥ 5 урок≥в, ¤к≥ спец≥ально не оц≥нювались. ”с≥ уроки були обговорен≥ з учителем ≥ методистом. ѕрактика у школ≥ допомогла виробити багато практичних ум≥нь ≥ нави≠чок. я навчилас¤:

1) проводити уроки р≥зних тип≥в з украњнськоњ мови ≥ л≥тератури;

2) перев≥р¤ти р≥зн≥ види письмових роб≥т, оц≥нюва≠ти та анал≥зувати њх;

3) планувати роботу з розвитку мови;

4) працювати над наочн≥стю у клас≥, виготовл¤ти дидактичний матер≥ал дл¤ урок≥в:

5) орган≥зовувати позакласну роботу з украњнськоњ мови та л≥тератури;

6) проводити класн≥ години.

ѕри проведенн≥ урок≥в ¤к ≥з мови, так ≥ з л≥тератури у подач≥ нового матер≥алу, в його закр≥пленн≥ особли≠вих труднощ≥в не було. —кладн≥ше проводити уроки анал≥зу контрольних роб≥т чи диктанту, а також уро≠ки з розвитку мовленн¤.

«а час педагог≥чноњ практики проводила позаклас-ну роботу ≥з спец≥альност≥: л≥нгв≥стичну в≥кторину, тиждень украњнськоњ мови. ƒо шевченк≥вських св¤т "¬ с≥м'њ в≥льн≥й, нов≥й..." випустила з учн¤ми ст≥н≠н≥вку.

як≥ ж труднощ≥ були п≥д час практики?

1. Ќе завжди могла п≥двести учн≥в до сприйн¤тт¤ наочност≥ та орган≥зувати роботу з нею. Ќайчаст≥ше наочн≥сть виконувала лише ≥люстративну функц≥ю, а не була важливим орган≥чним елементом уроку.

2. ¬ажко встановлювати зв'¤зок уже вивченого учн¤ми матер≥алу з тим, що вивчаЇтьс¤, а також показувати перспективу практичного його викорис≠танн¤.

3. Ќе завжди вдало могла визначити виховну мету уроку, хоча прот¤гом уроку њњ забезпечувала.

4. Ќе завжди враховувала псих≥чний ≥ ф≥зичний стан д≥тей на уроц≥ й намагалас¤ утримувати увагу зауваженн¤ми до класу.

¬исновки:

1. ѕедагог≥чна практика поглибила, закр≥пила знан≠н¤ з фахових ≥ психолого-педагог≥чних дисципл≥н, здобу≠т≥ в ≥нститут≥, та дала змогу застосувати њх на прак≠тиц≥.

2. ¬иробила вм≥нн¤ проводити р≥зн≥ типи урок≥в, застосовувати р≥зн≥ методи й форми роботи, ¤к≥ ак≠тив≥зують п≥знавальну д≥¤льн≥сть учн≥в.

3. «акр≥пила впевнен≥сть у правильност≥ вибору профес≥њ й фаху, викликала прагненн¤ вивчати спец≥≠альн≥ та психолого-педагог≥чн≥ дисципл≥ни у вуз≥, вдос≠коналювати своњ педагог≥чн≥ зд≥бност≥, розширювати свою ерудиц≥ю.

4. ƒала змогу в≥дпов≥дно до знань з педагог≥ки, пси≠холог≥њ й ф≥з≥олог≥њ проводити навчально-виховну робо≠ту з д≥тьми середнього шк≥льного в≥ку.

5. ѕоказала функц≥њ класного кер≥вника й дала змогу випробувати себе в них.

6. ƒала змогу прот¤гом шести тижн≥в спостер≥га≠ти за навчально-виховною роботою в школ≥, анал≥зу≠вати њњ й робити висновки.

22.03.96†††††††††††††††††††††††††††††††††††† (п≥дпис)

—качать реферат (6Kb)

 

Hosted by uCoz